Följ Andrea & Ulf genom USA

Här kommer Ni att få följa vår resa i USA, som ska ta oss från Chicago till San Francisco, längs Route 66 och Highway 1. Samt våra förberedelser inför denna resa. Välkomna!

Blev bara vakten!

Kategori: Allmänt

I Tulsa var det dags att besöka den fina golfbanan Southern Hill GC och gå en sväng på banan där PGA Championship gick senast 2007.
 
Tyvärr så kom jag bara till vakten då inga släpptes in på området förutom de 900 medlemmarna som kom glidande i sina Ferarri.
 
Dock en trevlig vakt som berättade mycket om banan och medlemmarna samt gav mig det enda scorekortet han hade och en skiss över klubbhusområdet. Dessutom fick jag gå in på området, dock så att han såg mig, och ta några bilder bl a så var jag uppe på treans green och tog några bilder.
 
 
      

Kommentarer


Kommentera inlägget här: